Dé budgetplanner voor hotelmanagers
Statler bedacht een oplossing voor de chaotische financiële administratie van hotels. Statler is een online platform voor het maken, delen en onderhouden van het hotel budget, de forecast, en de financiële rapportage.
UITDAGING
Door de vele Excel bestanden en losse informatie was het lastig om goed inzicht te krijgen in de prestaties van het hotel. Er was behoefte aan een systeem waar alle financiën op één centrale plek kunnen worden gemanaged.
AANPAK
abcd
RESULTATEN
- Realtime inzicht in financiële resultaten.
Expert in complexe financiële planning software
Complexe planning software
Bij hotelfinanciën gaat het soms om grote hoeveelheden data. GlobalOrange is expert in het doorgronden van deze complexiteit met gebruiksvriendelijke financiële planning software als resultaat.
Bijzonder UX design
Bij het ontwerp van de Statler applicatie stond de eindgebruiker altijd centraal. Door goed te kijken naar de werkprocessen sluit de applicatie nu perfect aan op de wensen en behoeften van de eindgebruikers.
SaaS expertise
GlobalOrange ontwikkelt voornamelijk SaaS oplossingen. Oplossingen in de cloud die hoge eisen stellen aan gebruiksvriendelijkheid, performance, schaalbaarheid en security.
Snel, schaalbaar en secure
Hyperresponsiveness
De software draait als een service en zo kan men snel ‘up and running’ zijn. Ook zijn er voor de hoteleigenaren geen investeringen nodig in software of hardware. Men kan online inloggen op de Statler hotel-budgetplanner, altijd en overal, vanaf elk device.
Schaalbaar & onderhoudbaar
Door gebruik te maken van een services architectuur is Statler zeer schaalbaar. In geval van extra belasting of groei kunnen er gemakkelijk instanties bijgeplaatst worden.
Gebruiksgemak
Voor elk hotel kan een eigen structuur worden gecreëerd, waardoor de budgetplanner zich altijd aanpast aan de specifieke wensen van de klant. Statler is eenvoudig in gebruik en in hoge mate te configureren, waardoor het snel in iedere organisatie te implementeren is.
Succesfactoren
Domeinkennis
GlobalOrange heeft veel ervaring met de ontwikkeling van financiële applicaties, o.a. op het gebied van accounting, facturatie, projecties, rapportages, financiële processen en certificering (o.a. PCI/DSS en ISAE).
Hechte relatie
De rol van product owner wordt, zoals gebruikelijk bij GlobalOrange, door de opdrachtgever ingevuld. Door intensief, dagelijks contact wordt er snel geschakeld en worden verbeteringen en nieuwe ideeën snel gerealiseerd.
Agile en Lean
GlobalOrange zet naast de methode voor Agile softwareontwikkeling de Lean start-up methodiek in voor innovatie. Dit zorgt ervoor dat er sterk gefocust wordt op waardecreatie.
Ready for next level product development?
Laten we een digitaal product creëren waar eindgebruikers en business stakeholders van zullen houden en dat bovendien toekomstbestendig, schaalbaar, veilig en gemakkelijk te onderhouden is.