Realtime overzicht van omzetten, kasverschillen en open bonnen voor de horecabranche.
Met de Kasstaat applicatie krijgen horeca-ondernemers meer inzicht in de kasadministratie en besparen zij minimaal 50% per dag. Horecamedewerkers kunnen hun kas-tellingen volledig online invoeren, zodat de horecamanager een realtime overzicht van de omzetten, kasverschillen en open bonnen heeft. Leveranciers en afnemers kunnen voorraden beheren en bestellijsten maken. Waar voorheen het tellen van de portemonnees en kas een tijdrovend proces was, is dit nu makkelijk en nauwkeurig bij te houden.
Kastaat heeft en koppelingen met Winsale van Eijsink, Twinfield, Exact Online en Afas.
Horecaondernemers besparen 50% administratiekosten.
Innovatie in sustainable supply chain management
De startup loopt met haar SaaS platform voor op de concurrentie, door het aanbieden van een volledig inzicht van duurzaamheid in de supply chain en samenwerking van verschillende partijen mogelijk te maken.
Eenvoudig en slim in gebruik
Het vaststellen en interpreteren van data is tijdrovend en een flinke klus. Het SaaS-platform maakt duurzaamheidsdata invoeren eenvoudig door gebruik van een intuïtief ontwerp met sterke focus op user experience (UX). De analyses zijn snel gemaakt, relevant en makkelijk te delen.
Efficiënt en effectief
Door de focus op het gecontroleerd samenbrengen van duurzaamheidsdata van verschillende partijen, ontstaat betrouwbare en relevante informatie om te sturen op duurzamere productie. Bijvoorbeeld de optimalisatie voor de circulaire economie.
Whitepaper SaaS ontwikkeling.
Voorkom IT issues en ontwikkel een schaalbaar SaaS product.
Onze belofte.
Uw voordeel.
Proactief meedenken om bedrijfsdoelstellingen te behalen.
Betrouwbare partner
Globalorange ontwikkelde eerder voor deze opdrachtgever een online besteltool voor horecaondernemers, waardoor veel horecazaken hun bestelproces hebben gedigitaliseerd.
Beheer van de applicatie
Het functioneel en technisch beheer wordt volledig door GlobalOrange verzorgd. Kasstaat heeft geen omkijken naar het beheer van de applicatie en kan zich volledig focussen op haar klanten.
Doorontwikkeling
GlobalOrange heeft na de initiële oplevering op basis van feedback uit de markt, in korte sprints, doorontwikkeld. De roadmap werd hierbij door de eindgebruikers bepaald.
Het doel van de klant is ook het doel van GlobalOrange.
Succesfactoren.
Gebruiksvriendelijk
Een vereiste was de hoge mate van gebruiksvriendelijkheid. Data aanleveren is zo gedaan door een eenvoudig en helder ontwerp dat door de verschillende gebruikers makkelijk is toe te passen.
Snel marktklaar
Een combinatie van het volgen van de lean startup gedachte en een agile ontwikkelmethodiek hebben ervoor gezorgd dat er in record tempo een lanceerbaar product opgeleverd is. De Minimal Viable Product (MVP) is in 3 maanden doorlooptijd ontwikkeld en succesvol gelanceerd.
Continuous delivery
Door intensief, dagelijks contact tussen opdrachtgever en het ontwikkelteam konden nieuwe features of aanpassingen in requirements snel worden opgepakt. Als resultaat van de goede samenwerking en het principe van continuous delivery staat er nu een goede basis van de software.
Benieuwd hoe wij de ontwikkeling van uw software zouden aanpakken?
Maak nu een afspraak en u heeft snel duidelijkheid.
“Na een eerste afspraak heeft u een duidelijk beeld van de mogelijkheden en een inschatting van kosten en doorlooptijd.”
Yvo Gortemaker – Co-Founder GlobalOrange
T: +31 (0)20 420 4307
E: yvo.gortemaker@globalorange.nl