70% kostenreductie ten opzichte van papieren vrachtbrief.
TransFollow is één van de meest innovatieve ontwikkelingen van dit moment in de logistieke sector. De applicatie biedt een online platform voor het uitwisselen van digitale vrachtbrieven en wordt de nieuwe mondiale standaard.
TransFollow is een initiatief van EVO, de kennisorganisatie voor logistieke vragen, en Transport Logistiek Nederland (TLN). TransFollow is onlangs verkocht aan de International Road Union (IRU), de grootste wereldwijde branchevereniging voor de Transport en Logistiek.
Whitepaper SaaS ontwikkeling.
Voorkom IT issues en ontwikkel een schaalbaar SaaS product.
Sterk in logistieke software.
Focus on performance
Uitstekende performance op piekmomenten met 10 miljard transacties per jaar vraagt om een schaalbaar systeem. GlobalOrange focust op ‘loosely coupled’ en ‘distributed systems’ dat performance verzekert en het systeem goed onderhoudbaar maakt.
Koppeling met API’s
Door middel van een goed presterende API wordt informatie tussen de applicatie en de logistieke systemen razendsnel uitgewisseld. De API verbindt de backend, waar alle vrachtbrieven worden opgeslagen, met de boordcomputers, TMS-systemen en handheld devices.
Experts in SaaS
Transfollow is een bedrijfskritische SaaS oplossing waarbij hoge eisen worden gesteld op gebied van gebruiksvriendelijkheid, performance, schaalbaarheid en security van de applicatie.
Onze belofte.
Uw voordeel.
Investeringen in apparatuur worden verlaagd.
Toegang via smartphone
Met het beveiligde, uniforme en gestandaardiseerde platform krijgen geadresseerden en afzenders zelf toegang tot de digitale vrachtbrief via hun smartphone.
Schaalbaar
Het platform is ontwikkeld in multidisciplinaire teams van experts. Hierdoor werd de hoeveelheid werk gemakkelijk opgevangen en was tegelijkertijd snelle opschaling in capaciteit mogelijk.
Kostenbesparing
Logistieke dienstverleners met ‘eigen’ digitale vrachtbrief onderhouden vanaf nu maar één koppeling. Investeringen in apparatuur worden verlaagd.
Transfollow zal de logistieke wereld veranderen.
Succesfactoren.
Gebruiksvriendelijk
Een vereiste was de hoge mate van gebruiksvriendelijkheid. Data aanleveren is zo gedaan door een eenvoudig en helder ontwerp dat door de verschillende gebruikers makkelijk is toe te passen.
Snel marktklaar
Een combinatie van het volgen van de lean startup gedachte en een agile ontwikkelmethodiek hebben ervoor gezorgd dat er in record tempo een lanceerbaar product opgeleverd is. De Minimal Viable Product (MVP) is in 3 maanden doorlooptijd ontwikkeld en succesvol gelanceerd.
Continuous delivery
Door intensief, dagelijks contact tussen opdrachtgever en het ontwikkelteam konden nieuwe features of aanpassingen in requirements snel worden opgepakt. Als resultaat van de goede samenwerking en het principe van continuous delivery staat er nu een goede basis van de software.
Benieuwd hoe wij de ontwikkeling van uw software zouden aanpakken?
Maak nu een afspraak en u heeft snel duidelijkheid.
“Na een eerste afspraak heeft u een duidelijk beeld van de mogelijkheden en een inschatting van kosten en doorlooptijd.”
Yvo Gortemaker – Co-Founder GlobalOrange
T: +31 (0)20 420 4307
E: yvo.gortemaker@globalorange.nl