GlobalOrange is een pionier op het gebied van de ontwikkeling van SaaS-producten en machine learning toepassingen, in 2020 komen deze twee disciplines dichterbij elkaar dan ooit.
In 2020 zal in de markt voor SaaS-producten maar liefst 130 miljard euro omgaan. De verwachtingen van de gebruikers groeien echter ook. In 2020 verwachten velen van hen te kunnen profiteren van de voordelen die machine learning hen te bieden heeft. Juist: machine learning als onderdeel van uw SaaS-product.
Volgend jaar verwachten wij een fikse stijging in het percentage applicaties dat een machine learning-component bevat. Wereldwijd geeft 81% van de IT-managers nu al aan te werken aan de ontwikkeling van machine learning-componenten voor hun applicaties. Machine learning optimaliseert bedrijfsprocessen, verhoogt de productiviteit en efficiëntie, automatiseert repeterende taken en ondersteunt de menselijke mogelijkheden.
Machine learning heeft een sterk disruptieve invloed op het SaaS-landschap. In combinatie met machine learning-mogelijkheden stelt SaaS bedrijven in staat meer uit hun data te halen, diensten te automatiseren en te personaliseren, security te verbeteren en de menselijke capaciteit aan te vullen.
Hoe kan machine learning uw SaaS-product verbeteren?
Personalisation:
Een van de meest voorkomende misvattingen over ons digitale tijdperk is dat de bedrijven die erin opereren steeds generieker worden. Machine learning en data bieden SaaS-bedrijven de mogelijkheid om zeer gepersonaliseerde diensten aan te bieden. Gebruikersinterfaces kunnen bijvoorbeeld worden aangepast op basis van de wijze waarop gebruikers het platform tot nu toe hebben ingezet.
Zonder machine learning of enig ander niveau van personalisatie zouden interfaces steeds voller komen te zitten met functies die voor sommige gebruikers helemaal niet relevant zijn. Door gebruik te maken van de gegevens van de gebruiker kunnen SaaS-bedrijven dergelijke opties zeer persoonlijk maken. Anders gezegd wordt uw product (steeds) veelzijdiger.
Automation:
Machine learning is de drijvende kracht achter de automatisering in SaaS. Hierbij kunt u denken aan bijvoorbeeld chatbots die uw gebruikers helpen om hun doelstellingen te bereiken, maar ook aan een intelligente verwerking van pdf-documenten in verschillende formats.
Met automation helpt u uw klanten effectiever te zijn, geld en tijd te besparen en minder afhankelijk te zijn van menselijke resources.
Security en beveiliging:
De beveiliging van de gegevens die u beheert zou een prioriteit moeten zijn voor elk SaaS-bedrijf. Het is ook een steeds grotere uitdaging. Wederom kan machine learning u hier de helpende hand bieden.
Het vermogen van machine learning om, bijvoorbeeld, patronen te herkennen, verbetert de beveiliging van SaaS-producten drastisch. Het stelt de producten bijvoorbeeld in staat om potentiële bedreigingen te herkennen en te neutraliseren.
Machine learning wordt op meerdere vlakken ingezet om de veiligheid van de eindgebruiker te waarborgen: transactie monitoring, fraudedetectie en financial forecasting zijn allemaal gebieden waarop machine learning uitkomst biedt. Het zijn functies die nu al in het door GlobalOrange ontwikkelde SimpledCard zijn terug te vinden.
Groeien, de competitie voorblijven en afrekenen met verouderde software?
Maak een afspraak met GlobalOrange, dan krijgt u:
- Een plan van aanpak
- Een globale inschatting van kosten en duur
- Een voorstel voor Sprint 0.
Zullen we u bellen?
Enkele SaaS cases.
Over machine learning.
Een technologie als machine learning kan een perfecte toevoeging zijn voor uw softwareproduct. Machine learning experimenten, en de producten die daaruit voortkomen, bieden uw SaaS-product ongekende mogelijkheden. U bent er echter niet bij gebaat bij ellenlange ontwikkeltrajecten. Uw wilt zo snel mogelijk kunnen profiteren van de voordelen die machine learning u biedt. Snel en agile experimenteren is dus een must.
Bij GlobalOrange zien we machine learning als de belangrijkste technologie sinds het internet. Een technologie die ons helpt met het verwezenlijken van onze voornaamste doelstelling: onze klanten écht succesvol maken. GlobalOrange heeft veel ervaring en kennis op het gebied van machine learning en kunstmatige intelligentie. Deze ervaring delen we graag met u. Laat ons u assisteren in uw innovatie lab om met machine learning uw software slimmer te maken!
Groeien met de meest belangrijke technologie sinds het internet.
Machine learning biedt u en uw onderneming ongekende mogelijkheden. In dit whitepaper verkennen we de mogelijkheden voor uw bedrijf. GlobalOrange heeft een pionierspositie op het gebied van machine learning en kunstmatige intelligentie en de ervaring die daar bij hoort. Deze ervaring delen we graag met u middels deze whitepaper machine learning. In dit whitepaper behandelen we definities, verschillende technieken en de kansen die machine learning u biedt.
Kiezen voor GlobalOrange:
Onze drijfveer is het echt succesvol maken van onze klanten. Wij begrijpen en beschikken zelf over een start-up cultuur. We zijn bedreven in het op een creatieve manier oplossingen van complexe problemen, staan voor open communicatie en een vlakke organisatie.
We zijn echter geen start-up. Met een team van 50 mensen gevestigd in de Amsterdamse Posthoornkerk leveren we Enterprise Quality met Scale-up Speed. De producten die wij ontwikkelen zijn klaar voor de toekomst en omdat we werken met breed ondersteunde frameworks en libraries voorkomen we vendor lock-in.
In minder dan 100 dagen naar een compleet nieuw Tikkie.
We ondersteunden het innovatie lab van ABN AMRO met de ontwikkeling van de Duitse, en nieuwe Nederlandse, versie van Tikkie. Samen met ABN AMRO en Tikkie hebben we de codebase van Tikkie gerefactored, klaar gemaakt voor localization en sterk schaalbaar gemaakt. Daarnaast hebben we met andere experts ervoor gezorgd dat Tikkie draait op Amazon’s AWS. Deze nieuwe versie van Tikkie is klaar voor de toekomst en kan groeien zonder dat de variabele kosten significant stijgen.
Gabi Helfenstein (Tikkie/Moneyou) aan het woord:
De Duitse variant van Tikkie hebben we samen met ontwikkelaars van GlobalOrange opgebouwd tijdens een 100 dagen challenge. In ons kantoor hing een, inmiddels beruchte, scheurkalender. Elke dag telde. We hebben deze ambitieuze deadline als team ruimschoots gehaald. Uiteindelijk hebben we 67 effectieve werkdagen nodig gehad om Tikkie in de Duitse App-store te krijgen.
Klaar voor de volgende industriële revolutie?
Neem nu contact met Guido Sival, onze Director Business Development om de mogelijkheden te bespreken. Heeft u liever dat wij contact met u opnemen? Laat dan een bericht achter.