Book icon 1 min

Product-Led Growth

Groeistrategie voor SaaS bedrijven

Ondernemingen zoals Slack, Dropbox en Atlassian zetten miljoenen om zonder dat hun klanten ook maar een keer hebben gesproken met een sales rep. In tegenstelling tot verkoop gestuurde bedrijven waar het doel is om een koper in een verkoopcyclus van Punt A naar Punt B te brengen, zetten product gestuurde bedrijven het traditionele verkoopmodel op zijn kop. Product geleide bedrijven doen dit door de koper de mogelijkheid te geven om het product te gebruiken en hen te helpen een betekenisvol resultaat te ervaren tijdens het gebruik van het product. Op dit punt wordt het upgraden naar een betaald plan een no-brainer.

Maar wat betekent het om “Product-Led” te zijn? Hoe weet je of een product-geleide groeistrategie zinvol is voor jouw SaaS-product? En het belangrijkste, hoe voer je deze uit?
Lees het in dit boek van Bush Wes!

Ready for next level product development?

Laten we een digitaal product creëren waar eindgebruikers en business stakeholders van zullen houden en dat bovendien toekomstbestendig, schaalbaar, veilig en gemakkelijk te onderhouden is.