Verbeter je SaaS of platform software

De meeste digitale producten zijn nooit af. Er zijn altijd nieuwe features te ontwikkelen of kansen te grijpen. Dat spreekt voor zich. Maar, als de techniek van je product een bottleneck voor groei wordt, doorontwikkeling te langzaam gaat of de UI outdated is dan is het tijd om eens na te denken over het herstructureren van de code van je product.

Refactoring

Refactoring hoort een vast onderdeel van productontwikkeling te zijn waarbij technical debt (achterstallig onderhoud) regelmatig wordt opgeschoond. Door het regelmatig blijven herstructureren van de code zorg je dat jouw product schaalbaar, veilig, gebruiksvriendelijk en makkelijk uitbreidbaar blijft. Echter, als technical debt zich in de loop der jaren heeft opgebouwd, dan is het tijd voor een meer rigoureuze aanpak; te beginnen met een refactoring plan. Want de groei van jouw bedrijf mag niet worden beperkt door technical debt, zo simpel is dat.

 

 

Transitie

Het overstappen naar een nieuwe samenwerkingspartner brengt vaak veel vragen en onduidelijkheden met zich mee. Hoe zorg je er bijvoorbeeld tijdens het overstappen voor dat jouw eindgebruikers hier geen last door ervaren? En hoe zorg je ervoor dat jouw nieuwe partner de juiste vakkennis opdoet en met de code overweg kan? Is er nog achterstallig onderhoud? Al deze vragen en meer, beantwoorden wij graag in een uitgebreid transitieplan welke ervoor zorgt dat de gehele transitie in goede banen geleid wordt. 

Doorontwikkeling

Een digitaal product is vrijwel nooit helemaal af. Naast dat gebruikers veranderingen wensen, wil je altijd een aantal stappen voor de concurrentie uit lopen en door blijven innoveren. Je product evolueert hierin mee. Daarom gaan wij altijd voor een langetermijnrelatie met onze klanten, zodat we structureel kunnen blijven bijdragen aan het succes van jouw product.

 

Maintenance & Support

Het belang van onderhoud en ondersteuning groeit mee met het succes van je SaaS of platform product. Technische problemen moeten efficiënt opgelost worden en de ondersteuning aan de medewerkers en eindgebruikers moet top notch zijn. Met ons team van ervaren experts bieden wij support van hoge kwaliteit, waarbij wij tevens snel kunnen handelen indien nodig.

“Samen met GlobalOrange hebben we de codebase van Tikkie gerefactored, klaar gemaakt voor localization en sterk schaalbaar gemaakt. Daarnaast hebben we met andere experts ervoor gezorgd dat Tikkie draait op Amazon’s AWS. Deze nieuwe versie van Tikkie is klaar voor de toekomst en kan groeien zonder dat de variabele kosten significant stijgen. De kwaliteit van de mensen van GlobalOrange heb ik als bijzonder hoog ervaren en we zetten de samenwerking graag voort.”

Gabi Helftenstein
Chief Commercial Officer (a.i.) Tikkie/ MoneYou

“Mede dankzij de inzet van GlobalOrange hebben we nu een prachtig product dat de logistieke wereld voorgoed zal veranderen!”

René Bruijne
Managing Director Transfollow

Laatste nieuws en artikelen

  • Blog
    The North Star Metric
    Read more
  • Blog
    Chris Lukassen start bij Saasmore
    Read more
  • Blog
    De uitdagingen van het “VerSaaSen” van software
    Read more
  • Blog
    Wat is vendor lock-in en hoe voorkom je het?
    Read more

Klaar om je product naar een volgend niveau te brengen?

Bel ons!

Bereik ons op werkdagen van 09:00 tot 18:00.

Stuur ons een bericht

We komen binnen 24 uur bij je terug. Na de eerste meeting, heb je een duidelijk beeld van de mogelijkheden, kosten en tijdlijn.

Bezoek ons

Kom langs voor een gesprek en koffie. Onze deuren zijn geopend op werkdagen van 09:00 tot 18:00.

Location pin icon

Haarlemmerstraat 124-E, 1013 EX Amsterdam