Book icon 1 min

Outcomes Over Output: Why customer behavior is the key metric for business success

Hoe weet je of je werk echt waarde toevoegt? Hoe zorg je ervoor dat je team niet alleen maar features bouwt, maar daadwerkelijk impact maakt? In een wereld waarin digitale producten en diensten nooit écht ‘af’ zijn, is het cruciaal om niet alleen naar output te kijken, maar naar uitkomsten: het daadwerkelijke gedrag van je klanten. Dit boek biedt een heldere en praktische aanpak om doelen te stellen die ertoe doen. Ontdek hoe je focus creëert, overbodig werk elimineert en de klant centraal stelt in alles wat je doet. Als je wilt dat je team werkt aan wat écht telt, dan is dit boek precies wat je nodig hebt.

Outcomes over output product management book

Meer artikelen

  • Boekentip
    Outcomes Over Output: Why customer behavior is the key metric for business success
    Outcomes over Output book Joshua Seiden
    Read more
  • Blog
    ISO 27001-certificering voor GlobalOrange
    ISO 27001
    Read more
  • Blog
    Muto: het alles-in-één mobiliteitsplatform
    ISO 27001
    Read more
  • Boekentip
    Escaping the Build Trap: How Effective Product Management Creates Real Value
    ISO 27001
    Read more

Klaar voor next level product development?

Laten we een digitaal product ontwikkelen waar eindgebruikers en business stakeholders blij van worden en dat bovendien toekomstbestendig, schaalbaar, veilig en gemakkelijk te onderhouden is.