Schade melden via klantenportal MijnBovemij.nl

Bovemij voorziet, als dé verzekeraar van en voor de BOVAG-branche, in alle verzekeringsbehoeften van BOVAG-leden. Bovemij is gespecialiseerd in bedrijfsverzekeringen, werknemersverzekeringen en consumenten verzekeringen en financieringen.

UITDAGING
Ontwikkel mijnBovemij.nl zodat het geïntegreerd is met de bestaande back-office systemen en voor alle typen gebruikers intuïtief werkt.

AANPAK
GlobalOrange ontwikkelde een gebruiksvriendelijke klantenportal waarbij elk type schade ingevoerd kan worden. GlobalOrange pakte hierbij samen met de product owner van Bovemij de gehele product development lifecycle op; van product strategie en design tot development.

RESULTAAT

  • Significante kostenbesparing in administratiekosten voor Bovemij.
  • Helder inzicht in de status van de afhandeling van de schademelding.
  • Integratie met de backend administratie waarin alle schademeldingen worden afgehandeld.

“GlobalOrange is een goede partner gebleken bij het ontwikkelen van MijnBovemij.nl. Zij hebben in het hele traject met ons meegedacht, de communicatie onderling verliep soepel en de afgesproken deadlines werden gehaald.”

Niels Besier
Web specialist Bovemij

Besparing op administratiekosten door mijnBovemij.nl

Gebruiksvriendelijke klantenportal
GlobalOrange ontwikkelde een klantenportal waarbij elk type schade ingevoerd kan worden. Bij de gebruiksvriendelijke formulieren bestaat de mogelijkheid om extra aanvullende informatie te uploaden.

Meldingsproces volledig in kaart
De applicatie biedt de klant maar ook Bovemij steeds helder inzicht in de status van de afhandeling van de schademelding. De software is geïntegreerd met de backend administratie waarin alle schademeldingen worden afgehandeld. Zo kunnen medewerkers de klant stap voor stap optimaal bijstaan bij vragen over de schademelding.

Expert in de ontwikkeling van financiële producten

Partner met ervaring in digitale product ontwikkeling
Bovemij wenste een klantenportal zodat klanten gemakkelijk online schade kunnen melden en waarbij het volledige proces van de schademelding inzichtelijk blijft, voor zowel de klanten als de medewerkers van Bovemij.

Klik
Tussen Bovemij en GlobalOrange was direct een klik. Een verantwoordelijke projectmanager vanuit GlobalOrange werd met zijn team betrokken bij het project. Gevolg was een intensieve samenwerking met duidelijke communicatielijnen.

Expertise op afroep
GlobalOrange heeft specialistische kennis naar behoefte in huis en stelt deze te allen tijde beschikbaar. Denk aan kennis van architectuur of ondersteuning door UX-designers of Product Owners.

Ready for next level product development?

Laten we een digitaal product creëren waar eindgebruikers en business stakeholders van zullen houden en dat bovendien toekomstbestendig, schaalbaar, veilig en gemakkelijk te onderhouden is.